2560x963_hair_washing
Njega kose | Šamponiranje

Mitovi o kosi: dnevno pranje loše je za kosu

Jeste li čuli da ljudi govore kako je svakodnevno pranje loše za kosu? Jeste li se ikad pitali ima li istine u toj tvrdoglavoj glasini? Istražili smo i sad vam možemo reći trebate li se osjećati krivim što perete kosu svaki dan – usto, imamo mudre savjete za vašu rutinu pranja

Je li točno ili netočno da je svakodnevno pranje loše za kosu? Zapravo nije: danas su šamponi posebno razvijeni za svakodnevnu uporabu. Vjerovanje da svakodnevno pranje isušuje kosu ili je čini masnijom dolazi iz vremena kad šamponi nisu sadržavali posebno blage surfakante i nježne formule. Tako da je dobronamjeran savjet bake da je „jednom tjedno dovoljno prati kosu“ zastario! Današnji šamponi uklanjaju višak loja i prljavštine bez narušavanja prirodne zaštite vlasi. Budući da se taj zaštitni film regenerira unutar jednoga dana, možete bez problema svaki dan prati kosu.

Imajte rutinu koja odgovara vašoj kosi

Međutim, vijest da dnevno pranje ne oštećuje kosu ne znači da ju je potrebno prati svaki dan. Nema čvrstih i brzih pravila: dnevno pranje kose je „mogućnost“, a ne „obaveza“, a češće pranje kose potrebno je samo ako vam je kosa masnija.

Žene s fantastičnom kosom ispravno je njeguju

Dame: iako nije bitno koliko često perete svoju kosu, pet je zlatnih pravila koje trebate zapamtiti. (Ipak, svaka od oko 100,000 vlasi želi biti čista i sjajna!)
 

  1. Prije pranja počešljajte pažljivo kosu da uklonite ostatke laka za kosu ili gela.
  2. Odaberite šampon koji odgovara vašem tipu kose i njezinim potrebama (zaštita boje, volumen, protiv prhuti itd.).
  3. Uvijek temeljito isperite kosu da uklonite sav šampon jer ostaci mogu nadraživati vlasište.
  4. Završite pranje hladnim ispiranjem tako da zatvorite sloj kutikula i potaknete sjaj kose.
  5. Tijekom pranja nježno masirajte vlasište. Time ćete potaknuti lojne žlijezde kako bi kosa bila dobro „podmazana“.
  6. Na kraju, nanesite regenerator: on štiti kosu od isušivanja te je čini mekom i sjajnom.